Մայիսի 1-20-ի առացանց ընտանկան ուսուցման դպրոցում ճիշտ ժամանակն է մի անգամ ևս ընթերցելու հայ ժաղովրդական էպոսը՝ «Սասնա ծռեր» դյուցազնավեպը։ Ընթերցումն ու դրան հաջորդող առաջադրանքների փաթեթը վերաբերում է Քոլեջի բոլոր կուրսերի՝ 1-1, 1-3, 2-րդ, 3-րդ կուրսերի սովորողներին։
Ընթերցանության նյութերի փաթեթ և տեսաֆիլմեր
- «Սասնա ծռեր» էպոսի համահավաք տեքստ
- «Սասնա ծռեր» էպոսի պատումներ կամ տարբերակներ
- «Սասնա ծռեր» էպոսի պատումները․ Հայկ Համբարձումյան
- «Սասնա ծռերը»՝ հավերժական գիտելիք․․․ — Արուսյակ Սահակյան
- Հայոց տիեզերական առաքելությունը — Հայկ Կիրակոսյան
- «Սասունցի Դավիթ» հերոսավեպի մասին
- «Սասունցի Դավիթ» մուլտֆիլմ
Առաջադրանքների փաթեթ
1․Կարդա էպոսից քեզ դուր եկած հատվածը, ձայնագրիր, պատրաստիր տեսաֆիլմ։ Կարող ես կարդալ ընտանիքիդ անդամների հետ միասին։ Տեսաֆիլմդ անպայման հաստատիր youTube-ում, հետո դիր քո բլոգում։
2․Ընտանիքիդ անդամների հետ քննարկիր էպոսը կամ էպոսի որևէ դրվագ, զրույց ծավալիր, նկարահանիր այն և տեսաֆիլմ դարձրու՝ հաստատելով youTube-ում ու դնելով քո բլոգում։ Ֆիլմդ կարող ես պատկերազարդել էպոսի նկարազարդումներով կամ կարող է լինել կենդանի նկարահանում։
3․Ուշադիր կարդալով՝ դուրս գրիր էպոսում հիշատակվող Սասնո աշխարհի բուսատեսակների, հացահատիկային բույսերի, մշակաբույսերի անուններ` կորեկ, խավրծիլ, ի՞նչ էին վարում-ցանում Սասնա տան բնակիչները, բուսակե՞ր էին, թե՞ մսակեր, գտածդ բույսերի մասին լրացուցիչ տեղեկություններ հավաքիր բուսանունների բառարաններից։ Ապա ներկայացրու էպոսում հիշատակվող Սասնա տան «խոհանոցը», ի՞նչ ճաշատեսակների հիշատակություն կա։ Դուրս գրիր նաև Սասունի կենդանական աշխարհի ներկայացուցիչներին՝ առյուծ, նապաստակ, աղվես և այլն։ Հավաքածդ տեղեկությունները պատումի ձևով շարադրիր քո բլոգում։
4․Ընթերցելիս ուշադրություն դարձրու Սասունի քաղաքային կյանքի դրվագներին, թե ինչ «մասնագիտություններ», գյուղական, քաղաքային զբաղմունքի ձևեր ու արհեստներ են հիշատակվում էպոսում, ինչ զարգացում էին ապրում արհեստները Սասնո աշխարհում։ Հավաքածդ տեղեկությունները պատումի ձևով դարձյալ շարադրիր քո բլոգում։
5․Հրեղեն ձիեր, Քուռկիկ Ջալալի, ձիապանություն, Սանասարն ու Բաղդասարը ձի էին թիմարում Գորկիկ իշխանի ապարանքում, ձիու պաշտամունք և այլն, և այլն․․․ Բացահայտիր, գտիր ու հայտնաբերիր քեզ համար, թե ինչ է ձին Սասնա հերոսների համար, հայ մարդու համար։
6․Հայոց էպոսը հայ գեղանկարչության մեջ, կերպարվեստում։ Գտիր էպոսի թեմաներով հայ նկարիչների տարբեր նկարազարդումներ, առանձնացրու, տեղադրիր քո բլոգում, պատմիր դրանց ստեղծման, մտահաղացման հետ կապված պատմություններն ու հետաքրքիր տեղեկությունները։
7․Կլոր սեղան -քննարկում ընտանեկան դպրոցի սովորողների ու ծնողների հետ «Սասնա ծռեր» էպոսի թեմաներով։
Արդյունքների ամփոփում
- Ձին Սասնա հերոսների համար, հայ մարդու համար — Միլենա Կիրակոսյան
- Սասնա տան կենցաղը — Միլենա Կիրակոսյան
- Էպոսը գեղանկարչության մեջ և կերպարվեստում — Մերի Պետրոսյան
- «Սասնա ծռեր»- Մհերը խնամում է Սասունը — Մերի Պետրոսյան
- Հայոց էպոսը գեղանկարչության, քանդակագործության մեջ և կերպարվեստում — Միլենա Կիրակոսյան
- «Սասնա ծռեր»՝ ընթերցանություն — Միլենա Կիրակոսյան և քույրիկ
- Հատված «Սանասար և Բաղդասար» ճյուղից, մաս 1 — Անահիտ Աբգարյան և քույրիկ
- Հատված «Սանասար և Բաղդասար» ճյուղից, մաս 2 — Անահիտ Աբգարյան և քույրիկ
- Ե․ Քոչարը էպոսի նկարազարդումների մասին — Անահիտ Աբգարյան
- Էպոսի անձնանունների ծագումը — Անահիտ Աբգարյան
- Հատված «Փոքր Մհեր» ճյուղից — Անի Բարսեղյան
- Հայոց էպոսը գեղանկարչության մեջ — Անի Բարսեղյան
- Քուռկիկ Ջալալու կերպարը էպոսում — Անի Բարսեղյան
- Սասունի մասնագիտությունները — Անի Բարսեղյան
- Քուռկիկ Ջալալու մասին — Ֆլորա Աճեմյան
- Սասունցի Դավիթ ճյուղից ընթերցում- Աստղիկ Գևորգյան
- Սասնա տան կենցաղը — Գոռ Մարտիրոսյան
- «Սասնա ծռեր» էպոսը արվեստում — Նելլի Միսկարյան
- «Սասունցի Դավիթ» — Նունե Գրիգորյան
- «Սասունցի Դավիթ» — Կարինե Ղուլյան և եղբայր
- Սասնա ծռեր — Աիդա Պորիկյան
- Քուռկիկ Ջալալին և Թուր Կեծակին — Աիդա Պոչիկյան
- Սասնա ծռեր՝ ընթերցում — Հասմիկ Քերոբյան
- «Սասնա ծռեր» էպոսի փաթեթ — Քնար Հարությունյան
- «Սասնա ծռեր» էպոսի փաթեթ — Մարիամ Շախվերդյան
- «Սասնա ծռեր» վերջերգ — Մարիամ Շախվերդյան
- «Սասնա ծռեր» ընթերցում — Անգելինա Ղազարյան
- Մայիսյան բաց հավաքի կլոր սեղան-քննարկման տեսագրությունը Teams հավելվածով։
Մայիսյան հավաքի մայիսի 4-8-ը շրջանի նախագծեր
Այս նախագիծով սովորողները ներկայացնում են իրենց հաշվետվություն-պատումները: Դրանք պիտի լինեն շատ բովանդակալից, լիքը ասելիքով, առաջարկություններով, կատարած աշխատանքով, հեռավար և ֆիզիկական միջավայրի զգացողություններով… Հաջողված աշխատանքները կհրապարակվեն «Դպիր» մանակավարժական էլեկտրոնային ամսագրում։
- Իմ մասնագիտական տարին. ներկայացնում են 2-3-րդ կուրսի ուսանողները
- Ես դարձա՞ Սեբաստացի. ներկայացնում են 1-ին կուրսի ուսանողները
Արդյունքների ամփոփում
- Մերի Համբարձումյան
- Միլենա Կիրակոսյան
- Քնար Հարությունյան
- Լիլիա Ռուստամյան
- Աննա Աղամալյան
- Ազատուհի Հարությունյան
- Մարիա Բուդոյան
- Նելլի Միսկարյան
- Անի Բարսեղյան
- Անահիտ Աբգարյան
- Քնարա Գրիգորյան
- Լիլիա Սոսոյան
Սիրելի սովորողներ, ձեր ուսումնասիրություններն ու հետազոտությունները, գրեք, ներկայացրեք պատումի ձևով, գրագետ ու բավանդակալից։ Յուրաքանչյուր պատում առանձին վերնագրով տեղադրեք ձեր բլոգում, որ հնարավոր լինի տպագրել Քոլեջի ենթակայքում, իսկ հետո մի վերնագրի տակ բոլորը հավաքեք բլոգում։
Մայիսի 11-ի առցանց դասի հղումը։
Մայիսի 18-ի առցանց դասի հղումը։