Առաջադրանք 1
1.Փակագծում տրված բառերից ընտրի՛ր ճիշտը:
Հեռավոր անապատում (մոլեգնում, վարարում) էր մրրիկը:
(Հայերեն լեզուն, հայերենը) հնդեվրոպական լեզվաընտանիքում առանձին լեզու է:
Երեկոյան (բառաչում, մայում) էին արոտավայրերից տուն եկող կովերն ու հորթերը:
Միայն սայլերին լծված (նժույգների, ձիերի) խրխնջյունն էր տարածվում լռության մեջ:
Քամին (փռփռացնում, փրփրեցնում) էր նրա հագուստի փեշերը:
(Ամոլ, ամուլ) դաշտերը դարձան արգասաբեր ու բերրի:
Ամառները նա հաճախ էր գնում գյուղ՝ (իր, իրեն) պապերի ծննդավայրը:
Բնավորության այդ գծերը նա (ժառանգել, ժառանգություն էր ստացել ) ծնողներից:
Անդրանիկ զորավարի մասին ժողովուրդը բազմաթիվ (ավանդույթներ, ավանդություններ) է ստեղծել:
Աբովյան (փողոցի վրա, փողոցում) մի նոր գրախանութ է բացվել:
2.Ընդգծիր ճիշտ ձևերը:
Բազմիցս – բազմիցս անգամ
Կրկին – կրկին անգամ
Սովորացնել – սովորեցնել
Ներեղություն – ներողություն
Ի շնորհիվ – շնորհիվ
Պայթեցնել – պայթացնել
Թարմացնել – թարմեցնել
Առաջին — առաջի
Առաջադրանք 2
1.Փակագծում տրված բառերից ընտրի՛ր ճիշտը:
Արտակն ու Անահիտը աշտարակից (դիտում, նայում) էին ծովն ու ծովեզերքը:
Թռչունների (երամը, երամակը) ուրախ ծլվլում էր երկնքում:
Աշխենը թախիծով (թոթովեց, թոթվեց) ուսը և արագ հեռացավ:
Նրա ակնարկները (վերաբերում, վերաբերվում) էին իրենց գաղտնի բանակցություններին:
Սիրանուշը շաբաթ օրը իրենց ամառանոցում աշխատակիցների համար (հրավեր, հրավերք) էր կազմակերպել:
Ծեր գուսանը ներս մտավ և (բամբիռը, բամբիշը) դրեց սեղանին:
(Մանանեխի, անանուխի) թեյը հանգստացնում է նյարդերը:
Այսօր տղաներին (հազվադեպ, հազվագյուտ) կտեսնես բակում խաղալիս:
Վաղնջական ժամանակներից մարդը (մեղանչեց, մեղա եկավ) և արժանացավ Աստծո զայրույթին:
Այս տարի մեր գյուղում (այգեբացը, այգաբացը) սկսվեց ապրիլի սկզբներին:
Նա շատ (թույր, թյուր) կարծիք ունի սեփական ընկերոջ մասին:
2.Էլեկտրոնային բառարանից օգտվելով՝ գրիր հետևյալ բառերի բացատրությունը:
Մատռվակ, գինարբուք, գարշապար, շեղջ, ապաշխարանք, սպրդել, դաստակերտ, ժանգառք, ձետ, մաճկալ, պախուրց, աշխետ, մտրուկ, վտիտ, գավազան, տրցակ, տաղտուկ, դրվատել: